Service Manager, Sweden

Sebastian Nemeth

Tutustu Sebastian Nemethiin, joka kertoo Nemcon Service Managerin työstä Ruotsissa.



TEHTÄVÄT RATKAISTAAN YHDESSÄ
Service Managerin työssäni neuvon asiakkaitamme sekä toimin asiakkaan ja teknisen osastomme yhdyslenkkinä. Työnkuvaani kuuluu muun muassa asiakkaan laiteongelmien selvittäminen. Koordinoin ja suunnittelen teknikoiden aikatauluja ja vierailen asiakkaidemme luona.

Olen 30-vuotias ja asun puolisoni kanssa Malmössä. Koulutukseltani olen konetekniikan insinööri ja olen aiemmin työskennellyt liikennealalla. Pidän paljon työni vastuusta ja haasteista, ja tiiviit ja hyvät yhteydet asiakkaisiimme motivoivat minua.

”Hyvä päivä tarkoittaa minulle sitä, että olemme onnistuneet auttamaan asiakkaitamme mahdollisimman tehokkaasti ja teknikoiden työ on ollut merkityksellistä sekä heidän itsensä että asiakkaan kannalta.”



PALJON SISÄISTÄ TIETOA
Nemcolla on paljon yrityksen sisäistä tietoa, ja päätösprosessit ovat nopeita ja yksinkertaisia. Viestintä toimii tehokkaasti, vaikka työskentelemme useilla eri markkinoilla ja sen myötä erilaisissa työkulttuureissa. Pidämme suuressa arvossa tiiviitä asiakaskontakteja, ja ne tuovat mielestäni lisäarvoa sekä yrityksellemme että asiakkaillemme.

Nemco Machinery

Tutustu arvoihimme

Arvomme kertovat, keitä olemme ja mitä teemme. Huomaat sen tehdessäsi yhteistyötä Nemcon kanssa.

Nemcossa työ on muutakin kuin pelkkä työpaikka. Meillä on palava halu saada aikaan tuloksia. Olemme sitoutuneita asiantuntijuuteemme, toisiimme, asiakkaisiimme, laitevalmistajiimme ja yhteisiin tavoitteisiimme.

Haluatko olla mukana tekemässä tulosta yhdessä osaavien kollegoiden kanssa? Ota siinä tapauksessa yhteyttä meihin!

Hae avoimia työpaikkojamme tai lähetä avoin hakemus osoitteeseen job@nemco.eu.

Ota yhteyttä ja löydämme teille sopivan ratkaisun!

tai soita: 020 792 8050
Nemco Machinery Oy, elintarviketeollisuuden laitteet, huollot ja varaosat.